Garantie & Reparatie
Garantie en Ondersteuning voor Onze Kwaliteitsproducten
Bij ons vindt u hoogwaardige producten, maar wij begrijpen dat het soms kan gebeuren dat u een defect product ontvangt of dat het product binnen de garantieperiode kapot gaat.
Standaard bieden wij 2 jaar garantie op al onze producten, maar het kan zijn dat bepaalde producten een langere garantieperiode hebben, dit staat vermeld bij het specifieke product.
Onze garantie is een ‘carry-in’ garantie, wat betekent dat u garantie heeft op (onderdelen van) het product. Als het product defect is, sturen wij u een vervangend onderdeel of kunt u het apparaat naar ons opsturen voor reparatie. Houd er rekening mee dat als wij een monteur langs moeten sturen om de reparatie ter plaatse uit te laten voeren, dat de kosten hiervan direct bij de monteur zal moeten worden afgerekend.
Het is belangrijk om de instructies in de meegeleverde handleiding op te volgen voor een veilig en juist gebruik van het product, inclusief de veilige installatie. Als u deze instructies niet opvolgt of als het product door een ondeskundige installateur wordt geïnstalleerd, vervalt helaas de product garantie.
Houd er rekening mee dat de garantie geen betrekking heeft op de installatie van het apparaat. De verantwoordelijkheid voor de installatie ligt bij de installateur.
Eventuele gevolgschade valt niet onder de garantie. Bijvoorbeeld, als een boiler defect is en u tijdelijk geen warm water heeft, kunnen wij dit niet vergoeden.
Mocht het apparaat toch defect raken tijdens de garantieperiode, vul dan het onderstaande formulier in en stuur ons enkele foto’s. We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen voor een passende oplossing. Vertrouw op onze betrouwbare garantie en ondersteuning voor uw gemoedsrust.